تسمه دوبل 15 سانتی (6و12 تن)

تسمه دوبل 15 سانتی (6و12 تن)

  • برند : تسمه دوبل 15 سانتی (6و12 تن)
  • کد محصول : (code)
  • امتیازات خرید: 700
  • وضعیت موجودی : موجود است

معرفی کامل تسمه دوبل باکیفیت

تسمه دوبل 15 سانتی، یکی از بهترین محصولات در حوزه صنعتی است. این محصول به دلیل موارد مصرف متعددی که دارد، توسط برترین و حرفه ای ترین مصرف کنندگان بخش صنعت خریداری می شود. به دلیل ویژگی های بارز این محصولات، می توان گفت آن ها در مقایسه با سایر محصولات صنعتی پر مصرف تر هستد. در ادامه این مقاله، به معرفی کلی بهترین نوع تسمه پرداخته و اطلاعات شما را دراین رابطه تکمیل می کنیم. پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصولات پرمصرف صنعتی، تا پایان همراه ما بمانید.
بهترین نمونه تسمهبا قرارگیری بر روی بار، امکان ایمن سازی مناسب آن را فراهم می کند. آن ها را می‎توان به عنوان مثال برای یک کامیون یدک‎کش، برای یک تریلر یا به عنوان کمربند سفت کننده برای چمدان استفاده کرد. این راه حل بیشتر توسط مشتریانی که می خواهند محموله حمل شده را به درستی ایمن و محافظت کنند استفاده می شود. اگر قصد خرید تسمه حمل بار را دارید، اطلاعات زیر را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری برای انتخاب تسمه کمک کند.
 

بهترین نمونه تسمه دوبل در چه مواردی مصرف می شود؟

بهترین نمونه تسمهدوبل، در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش از مقاله، به ذکر این موارد می پردازد. برای کسب آگاهی از این موارد، می توانید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.
برای ایمن سازی حمل و نقل سبک، مانند، حمل و نقل انواع مختلف مبلمان، از بهترین نمونه تسمهاستفاده می شود. همچنین برای ایمن سازی چمدان ها، دوچرخه ها و قایق ها آن را استفاده می کنند. تسمه های حمل و نقل 5 تنی عمدتاً برای بستن بارهای سنگین در نظر گرفته شده ئ برای کامیون ها استفاده می شوند. آن ها در حمل و نقل تجهیزات سنگین ساختمانی نیز به طور عمده استفاده می شوند.
تمام قطعات فلزی تسمه مرغوباز جمله قلاب، از فولاد بسیار مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند. به همین دلیل، هر نمونه از تسمه حمل و نقل، می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار بگیرد.
 
تسمه دوبل 15 سانتی

مزایای بارز تسمه دوبل شامل چه مواردی هستند؟

  • اولین مزیت انواع تسمه مرغوباین است که می‎توانند کالاهای سبک و همچنین کالاهای با بار 500 کیلوگرم تا 5 تن را ایمن کنند.
  • ثانیاً، به لطف تأییدیه های ویژه و گواهینامه های بین المللی، با استفاده از تسمه دوبل 15 سانتی، دوام و کیفیت شما تضمین می‎شود.
  • ثالثاً، تسمه های حمل و نقل بیش تر در خارج از صنعت حمل و نقل استفاده می شوند. بنابراین با خریداری این محصول، می توانید آن را در موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این، نصب تسمه های حمل و نقل بسیار آسان است، بنابراین هر تسمه می تواند توسط یک نفر نصب شود.

استفاده از تسمه مرغوب و صادراتی

خرید تسمه مرغوبو صادراتی، چند سالی است که در بازارهای داخلی و خارجی انجام می پذیرد. این محصول با توجه به سفارش مصرف کنندگان، طی چند روز تا چند هفته آماده سازی شده و ارسال می شود. فرایند ارسال ممکن است برحسب مواردی مانند طولانی شدن زمان حمل و نقل، کمی به درازا بکشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در این رابطه، می توانید به مجموعه طاها تولز مراجعه کنید.
 
تسمه دوبل 15 سانتی

  برای ملاحظه دقیق مشخصات تسمه 15 سانتی می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

ضریب از هم گسیختگی

ظرفیت دوبل (Kg)

ظرفیت تک(Kg)

رنگ

عرض(mm)

مدل

6:1

12000

6000

قهوه ای(شتری)

150

WS 150