تسمه دوبل 20 سانتی

تسمه دوبل 20 سانتی

  • برند : تسمه دوبل 20 سانتی
  • کد محصول : (code)
  • امتیازات خرید: 700
  • وضعیت موجودی : موجود است

تعریف کلی تسمه دوبل مرغوب

تسمه دوبل 20 سانتیکه برخی از افراد به آن تسمه مخصوص حمل بار می گویند، محصول بسیار پر کاربردی است. این محصول در انواع صنایع و برای کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش از مقاله، به دنبال بررسی استانداردهای تاثیر گذار بر کیفیت و مرغوبیت این محصولات هستیم. همچنین موارد استفاده از این محصول را به اختصار برای شما عزیزان توضیح می دهیم.
یکی از نکاتی که هنگام نصب تسمه دوبل 20 سانتیباید به آن دقت کنید، استفاده ایمن از این محصولات است. برای تثبیت ایمنی بیش تر، لازم است از دو تسمه هنگام نصب استفاده کنید. این کار باعث افزایش ایمنی شده و اطمینان خاطر و آسودگی شما را افزایش می دهد.

انواع تسمه حمل بار، چه محصولاتی هستند؟
 

انواع تسمه حمل باردر حال حاضر محبوب ترین سیستم برای ایمن سازی محموله در حین حمل و نقل هستند. از آن ها برای ایمن سازی استفاده شده و تقریباً در هر نوع حمل و نقل مصرف می شوند. از بارهای سبک روی یک تریلر گرفته تا ایمن کردن ماشین روی یک باربر. همچنین تجربه نشان داده که این محصولات در خارج از صنعت حمل و نقل نیز استفاده می شوند، به عنوان مثال برای چسباندن بنرهای تبلیغاتی و برای نصب بیلبوردهای عظیم، این تولیدات را مورد استفاده قرار می دهند.
انواع تسمه حمل باردر پارامترهای اساسی مانند استحکام، نوع مکانیسم کشش، عرض یا طول متفاوت هستند. مجموعه طاها تولز به عنوان یک تولید کننده، شما را تشویق می‎کند که با طیف کامل تجهیزات برای ایمن سازی بار در حمل و نقل آشنا شوید.
تسمه دوبل 20 سانتی
 

انواع تسمه حمل بار بر چه اساسی باید خریداری شوند؟
 

اصولی کلی وجود دارند که افراد را در خرید و سفارش انواع تسمه دوبل 20 سانتییاری می کنند. این اصول در برخی موارد ثابت بوده و در بسیاری از موارد متغییر هستند. موارد و اصول ثابت خرید، شامل داشتن کیفیت بالا، قیمت ارزان و برخورد مناسب فروشندگان هستند. در این بخش از مقاله، به دنبال بررسی موارد متغیری هستیم که بر نوع خرید تسمه تاثیر می گذارند.
  • وزن بار: وزن کلی بار، یکی از عوامل تعیین کننده نوع تسمه است. اصولا بارهای سنگین، نیاز به تسمه های ضخیم و کلفت دارند. بالعکس بارهای سبک با استفاده از تسمه های نازک نیز مستحکم می شوند.
  • نوع بار: نوع بار، یکی از مواردی است که نوع نیاز افراد را به انواع تسمه حمل بارتعیین می کند. هرچه بار بزرگتر باشد، به موازات آن تسمه نیز باید بزرگ تر باشد. همچنین اگر بار کوچک تر و کم حجم تر باشد، تسمه هم باید ظاهری ظریف داشته باشد.
 

سفارش تسمه از برترین فروشندگان

خرید و سفارش انواع تسمه حمل بار، کار چندان دشواری نیست. تنها کافی است فروشندگان باتجربه و متخصص را در این زمینه بیابید. پس از انجام این کار، می توانید به سادگی و با پرداخت هزینه اندک، محصول مورد نیازتان را خریداری کنید.
در حال حاضر، مجموعه طاها تولز یکی از قدرتمند ترین مجموعه ها در زمینه فروش انواع تسمه حمل باربه شمار می آید.
 
تسمه دوبل 20 سانتی

 برای ملاحظه دقیق مشخصات تسمه 20 سانتی می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

ضریب از هم گسیختگی

ظرفیت دوبل (Kg)

ظرفیت تک(Kg)

رنگ

عرض(mm)

مدل

6:1

16000

8000

آبی

200

WS 200